MAGASINET VI OVER 60 FORNYER SEG

MAGASINET VI OVER 60 FORNYER SEG

 

NYTT DESIGN, LIKE NYTTIG INNHOLD!

 

 

 

I likhet med leserne våre, liker vi å utvikle oss, og nå var tiden moden for en liten oppfriskning av designet på VI OVER 60.

Fra utgave 1/22 får bladet en helt ny visuell identitet, med ny logo og moderne farger. Denne utgaven som er i salg fra torsdag 30. desember spesialpris på kun kr 39.

 

De 3 første utgavene i 2022 trykker vi i ekstra stort opplag slik at flest mulig får anledning til å finne VI OVER 60 i butikkene.

 

VI OVER 60 har vært på markedet i over 40 år, og selv om vi har endret oss gjennom årene er vår oppgave fortsatt den samme;

  • vi er og skal fortsatt være magasinet som holder våre kjøpere oppdatert
  • som vet hva som er nyttig og relevant
  • som vet hva som rører seg i målgruppen og hva som endrer seg

 

Vi skal rett og slett bidra til å gjøre leserne vårt litt klokere😊

NYTT DESIGN, LIKE NYTTIG INNHOLD!

 

I likhet med leserne våre, liker vi å utvikle oss, og nå var tiden moden for en liten oppfriskning av designet på VI OVER 60.

Fra utgave 1/22 får bladet en helt ny visuell identitet, med ny logo og moderne farger. Denne utgaven som er i salg fra torsdag 30. desember spesialpris på kun kr 39.

 

De 3 første utgavene i 2022 trykker vi i ekstra stort opplag slik at flest mulig får anledning til å finne VI OVER 60 i butikkene.

 

VI OVER 60 har vært på markedet i over 40 år, og selv om vi har endret oss gjennom årene er vår oppgave fortsatt den samme;

  • vi er og skal fortsatt være magasinet som holder våre kjøpere oppdatert
  • som vet hva som er nyttig og relevant
  • som vet hva som rører seg i målgruppen og hva som endrer seg

 

Vi skal rett og slett bidra til å gjøre leserne vårt litt klokere😊